شبکه های تلویزیونی ورزش و پویا درخراسان شمالی به بهره برداری رسمی رسید . 


به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی  محمود احمدی بیغش  استاندار  خراسان شمالی با حضور در صدا و سیمای مرکز خراسا شمالی  2 شبکه دیجیتال پویا و ورزش را مورد بهره برداری قرار داد .

وی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته همکاران صدا وسیمای مرکزخراسان شمالی گفت : افزایش پوشش شبکه های سراسری در استان باید به عنوان یک اولویت در دستور کار رسانه قرار گیرد .

وی با اشاره به بهره برداریاز یان فرستنده افزود :  صدا وسیما ظرفیت شبکه های دیجیتال برای مردم نقاط مختلف استان فراهم کند .


دراین مراسم مهندس علی آبادی مدیرفرستنده های تلویزیونی و اف ام  مرکز گفت :  در راستای افزایش تعداد شبکه های  جدید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از طریق گیرنده های دیجیتال در خراسان شمالی شبکه های تلویزیونی ورزش و پویا راه اندازی شد .

 وی افزود : با افزایش این شبکه های تلویزیونی در حال حاضر 18 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی از طریق گیرنده های دیجتال در استان قابل دریافت است .

 وی عنوان کرد : با راه اندازی این شبکه ها 51 درصد جمعیت استان در شهرهای بجنورد ، شیروان و آشخانه می توانند این شبکه ها را دریافت کنند .

 مدیر فرستنده های رادیویی و تلویزیونی صدا وسیمای مرکزخرسان شمالی خاطر نشان کرد تا کنون شبکه های 1،2،3،4، تهران ،خبر ، آموزش ،قرآن ،پرس تی وی ،آی فیلم ،مستند ،شما ،بازار ، العالم ،نمایش ،خراسان شمالی دریافت می شد که با افزایش شبکه های پویا و ورزش در حال حاضر 18 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی از طریق گیرنده های دیجیتال دریافت می شود .

وی با اشاره به برگزاری مسابقات المپیک و خرید حق پخش این بازی ها از طریق صدا وسیمای جمهوری اسلامی عنوان کرد بزودی مشکل کد شدن تصاویر شبکه ورزش در استان که در حال حاضر اکثر مراکز استانها با آن مواجه هستندبر طرف خواهد شد .

گفتنی است تنظیم مجدد دستگاه های دیجیتال برای دریافت شبکه های جدید دیجیتال ضروری است .